Fredag

Två ggr om året, händer det att Affe och jag kör till stan o handlar, vi gillar inte det men allt går inte att beställa från nätet, haha
Jisses, nästan två timmar tog det innan vi kom hem..... trötta men nöjda

Tom fick såklart följa med....
Vi började på Mio möbler, där skulle jag ha fönsterlampor. De fanns hemma. 
Nästa ställe var Elgiganten, jag behöver en ny dator... Affe hade kollat upp olika och den fanns hemma, alltså 13 tum som den jag har. Jag klarade av alla knappar mm
Han pratade med säljaren och jag gick runt lite
Ok... såklart hittade jag en annan...
14 tum med pekskärm belysning under tangenterna men med mindre hårddisk
1000kr dyrare men jag köpte den
Sen till Rusta, där jag köpte ett par mattor, ny under soffbordet
Vi har hund så vi köper ingen dyr, haha
Denna kostade 400kr.  lagom pris
Jag gick runt och rastade Tom, innan vi körde till Arkens Zoo....
Där fick pälsklingen fyra nya ben att tigga på och en sele....
Nästa var ju bonden såklart.....

Väl hemma satt jag och njöt av Mias grönsakssoppa senap och mina frallor
Gissa om jag var nöjd... jo, jag kan dö lycklig...
















Provar sele




Kommentarer:

1 Anonym:

👍🏼👍🏼👍🏼

Svar: ❤️❤️❤️
happyhund

Kommentera här: