Måndag

En låååång dag, med mycket åkande....runtom i Kristianstads trakten med taxi.....
Var på Csk hos John med mina skor...jisses sa han, dessa har gått många mil så slitna som de är
Nya sulor inne i skon, haha, var hål i dem, nya sulor under skon också, så han hade lite jobb, haha. fina blev de iallafall
Nu är det kväll och fotboll, heja Zlatan❤️❤️
Jag ska snart ha cappu och kvällsmacka
Imorgon ska jag.... sätta om blommor, laga middag, göra en äppelpaj , Johanna bjöd på en underbar äppelpaj igår som inspirerade mig
Sen vill jag hinna koppla av o måla, gå med Tom sen sova, haha
Affe ska tvätta bilen o min moppe.  Lite kallt att köra nu, måste ta fram vinterkläderna....
Idag fick jag mina förstoringar av hundar, jag ska ha en vägg i Ateljén med våra hundar: Tom, Rolf, Ossian, Frosty, Baloo o lille Happy, fast han inte finns hos mig längre, min lille köttbulle
Visar när det är klart....





Sitter med min dator på kvällarna och kollar på hundar, såklart


Älskade Mia, hade köpt lax till mig...


Ägg o sillmacka på Csk, jättegod, som de delar till mig


Annikas vackra blomma

Kommentera här: