Lördag

Jisses, stor kyckling, god sås, potatis, morötter, majs och lingon......
Såååååå, mätt, sitter i soffan, Affe ska snart köra och jobba natt
Sol... regn.... sol......regn....
Jag mår inte så jättebra, med värken,  som jag vill om dagarna, så det blir inte mycket hundträning
Där är hus med smala, låga murar runt husen
Tom får hoppa upp och gå balans, vända, stanna, vända och sitta, på muren, bra träning tycker jag
Annars leker han här med leksaker och en gammal gympasko, han slår runt med den, gömmer den under filt mm
Idag fick han kokta morötter, mums
När han har tråkigt kommer han upp i soffan och ligger eller hänger på mig
Ok, fotboll ikväll på tv...


Kompisar till mig som njuter i värmen


Annika o Affe


Lasse


En vacker vovve på 86 kg, haha

Kommentarer:

1 Bintan:

OJ! 86kg! Det var en stor hund det. En stor och ståtlig hund :)

Svar: Jaaa, så fin ❤️👍 denna är 2år den andre de hade vägde 100 kg 😁
happyhund

Kommentera här: