Lördag

Nu är det helg igen, med riktigt april väder, regn, hagel och sol
Jag har äntligen börjat må bättre, efter kortisonsprutan härom dagen
Jag har ju vägrat kortison, eftersom mitt blodsocker blir högt, men när jag tog det för någon månad sen, funkade det bra tack vare min sensor då det är så enkelt att kolla mitt socker
Men nu var det ny läkare och jag sa ja...
till sprutan eftersom jag har så ont och det gick bra förra gången
Men fyyyy, mitt socker ligger högt dygnet runt, trots att jag tar dubbelt och mer insulin....så mellan 18-30 är det
Ska ju vara ca 8 för att jag ska må bra, ni har ca 4 mmol
Jag har varit klot rund och röd i ansiktet, haha. Men idag, äntligen... känns det bättre
Karin sitter med Theo i soffan nu när jag bloggar.... Vi ska ut och äta ikväll, mysigt.
Idag har Affe tvättat bil och jag jobbat inne.


Skitväder


Min store påg


Annika var här igår...




Theos favvo


Tom sover och Theo tittar


Far o son



Kommentera här: