Torsdag

Jisses vilken trist dag, kallt ute.....
Men vad gör man, tar på sig mer kläder om man kan, hmmmm
Men Affe kom vid tre och då hjälpte han mig med skor och kläder så jag kunde gå ut. Rolf och jag gick en runda efter kaffet och Affe gick med Tom
Nu har jag ätit ägg och sill, sitter i soffan, hundarna äter sin mat och Affe sover, imorgon ska vi iväg för han vill inte fira sin födelse dag
Alldeles rätt, inget att fira att man blir äldre, vi har aldrig varit för att fira en massa ..... bara jobb.....
När det är sånt trist väder som idag, lyssnar jag på bok hela dagen utom när jag kokte potatis då jag inte hörde för fläkten. Jag bakade chokladmuffins med en chokladbit i smeten, till Affe
Jag tycker bara om Alex småbröd som hon bakar...,
Alex, Fidde och Theo är i Laspalomas på Kanarieöarna, där är 26C varmt och de trivs, en lyckad restresa nu innan Fidde börjar jobba


Mormors påg


Rent och fint är där


Här tränar vi stanna kvar


Till Affe

Kommentera här: