fredag

Nu ser vi fotboll...HEJA SVERIGE
Jag skadade min högerfot i fm. Annika kom och hjälpte mig, hon linda foten, sen fick jag sitta stilla i två timmar med den högt. Hon handlade och gick med hunden....tack för hjälpen, Annika
Imorgon ska jag ha stödstrumpa på, så jag går bättre, hoppas det blir bättre.
Affe jobbar 6-18 i helgen.
Idag såg jag en netflix film som var jättebra. Både romantik och komedi, haha
Nu är min kyl och frys sååå full att jag inte kan handla på två veckor. Imorgon ska Karin och jag göra en god paj med kantareller och västerbottenost....sallad till
Hon är hundvakt till en mops, så hundarna kan leka i trädgården...
Jag började att träna Tom idag på kantareller..det är ju synd att jag är dålig på att gå i skog, men det får gå ändå, tänkte lära Rolf också, han är ju så duktig på allt.
ikväll ska jag ha sprutan, jisses vad den har hjälpt mig. Jag var alltid så kryckig på fm. nu är jag ute och går med Tom vid 7-tiden, sen hem, tar piller och äter frukost, härligt....
 
Gott på båten i husbilen
 
Solstrålen...
 
Ska alltid plocka ner DVD-skivorna. En gång nådde han Doris (dammsugaren) och startade den
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: