lördag

Idag låg jag i solen en timme....det var skönt, jag lyssnade på min deckare och vilade foten..
I fm. lagade jag kycklingfileer med örter, bacon och lök, potatis och sås. Sen kokte jag ägg, till mig och kräm till Theo.. de kom en timme i em. han har börjat somna i våra sängar, så det gjorde han.. senare fick han middag och jag bakade rulltårta. Ska vispa grädde ikväll och fira Sveriges bästa hund, som fyller 2år idag
 
Han är underbar, men jisses vad han hittar på hyss....nu stjäl han mat......
 
Imorgon ska jag plantera om nån blomma, de visade regn så jag får nog vara inomhus.
Affe köpte äpple så det blir väl en äpplepaj på em. jag får passa på när han är hemma, tyvärr kan jag inte öppna ugnsluckan längre, orkar inte längre, är för svag i mina händer..
Han jobbar 14-22 nästa vecka...
På måndag ska jag till ögonmottagningen 8.00 och röntgen 18.30   tråkigt
 
På måndag börjar Theos babysim
 
Idag har många varit på stranden, men igår var det, den allra varmaste dagen.....
Frankrike i sommar, på väg hem till Sverige och familjen...
 
Gillar morfars nya bil....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: