lördag

Hejsan, nu börjar allt bli som vanligt, det är skönt att vara hemma. Jag har såklart massor av foto, så jag har plockat ut några ikväll. Affe och jag sitter i soffan och kollar på tv, dricker lite rött med chips. Jag ska snart ha en god cappu och ett kokt ägg. Blev sugen så jag kokte och skalade, det är såååååååååååååå gott. Igår var Karin här, satt i soffan och pratade. Imorgon kommer hon för vi ska passa Theo, gullponken. På måndag blir han 8 månader
 
Affe, Tom och jag hade en skön semester, det är bara det att min nacke har tyvärr blivit mycket sämre...inte bra att sitta i bilen så länge och skumpa, ändå satt jag på ullen som dämpade något, jag hade krage på mig hela tiden vi körde.
Nu ska jag på nån röntgen så de ska se vad som har hänt
Den 22-e ska Mats i Hässleholm åter operera min fot, sist slog  han upp benen under foten, men de ramlade ner så nu trampar jag på dem. Han ska operera bort dem nu, så det blir bättre, hmmmmmmmmmmm
 
Vi stannade länge på camping le Brasilia, lyxig, rent och fint, det var något år sedan vi var där.
När vi körde hemåt så tänkte vi stanna på en slottscamping ett par dagar men vi trivdes inte, så vi stannade på en annan som var finare....
Nu är det gött att vara här hemma
 
 
 
 
 
 
Idag ville han busa med mormor...
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: