måndag, Affe jobbar....

Nu börjar nog de flesta jobba, jag tycker det är tomt i husen här på Pallers.
Det är simning ikväll....spännande, igår satt vi i tre timmar och kollade på Emma, jisses...att de orkar cykla i de hemska backarna...alltså uppåt
Jag har varit hos frissan i em. jättenöjd blev jag. Jag har gått till Eva på Barberaren sen 1985  haha....tiden går
Tom och jag ska börja med att träna Nose work, såååååååå spännande.
Jag har skickat efter små, små burkar med hål i. Tar en liten bomullstuss med en droppe av nån lukt. Lägger i burken och när han nosar, luktar och känner doften så får han godis (ska ju klicka då, men mina fingrar klarar inte av klickern)
Jaa lätt förklarat så går det till så
Det bli inga nya foto men ska föra över från mobilen till datorn imorgon. Affe är hemma och målar huset då, så han sätter i sladden.
 
på denna camping fanns en jättestor inhängnad rastgård till hundar
 
Ibland får vi vila på en skön bänk.....passivitetsträning
 
 
Det blir snart rött vin, haha
 
Men jag vill inte bada, husse....
 
NEEEEJ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: