Onsdag

Lika underbart väder, ändå sitter jag i soffan, haha. Men jag är trött, efter rundan med Tom och så är det ju lyxfällan...............
Igår em. var Alex, Theo och jag ute i sol och värme, jätteskönt.
Theo kryper  så man får vara mer uppmärksam nu....han drar ut alla lådor och skåp, som han hittar, jisses..............
Igår kom Mia in med hösthallon till oss, ni ska tro att Theo åt, åt, åt och åt, han älskar också hallon, som sin mormor. Tack söta, snälla Mia, de var så goda...
På måndag ska Sessan ta stygnen under foten, då ska jag väl slippa gipsskon, äntligen.
Sen ska jag följa med på babysim, jättekul att se hur alla barnen, särskilt Theo  bara älskar vatten, haha...
Jag ser något som heter "Skolan" på tv som är jättekul. Även min idol Johan Glans är tillbaka, härligt att sitta och skratta, tycker jag. Man behöver det, faktiskt.  Men jag får alltid goda skratt om dagarna av Theo och Tom. Så jag är lyckligt lottad, livet är härligt, trots denna smärta jag har. Men när man har ont så hjälper det att skratta, då mår man mycket bättre.
En kväll, blir nog i helgen, så ska vi se Doris på bio, längtar.
 
Igår em...
 
Lite mys med blommor
 
 
Gullpojken.......................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: