söndag

Nu är helgen snart förbi......jag har varit stilla med foten och ska ut o gå imorgon, äntligen.
Att det kan finnas en sådan tråkig sport som GOLF, herregud, det enda de visar på tv 3
Det blev ingen ridsport, hästarna sprang väl hem...
Men Bolt har jag sett i alla fall.
Nu har Affe jobbat helg och är ledig imorgon. Denna vecka har jag ingenting, på lördag ska jag till mor och ha en heldag med henne, det längtar jag till. Men på måndagen efter, så ska jag få foten opererad......fy....
Ni får inte glömma Sveriges damlag på tisdag, då får vi HEJA på dem.
I Åhus har vi haft skönt väder idag.....jag hade potatis, morötter o biffar till middag, det var gott. Igår lagade Karin kantarellpaj med västerbottenost....jättegott
 
Massor av gott på Border....
 
Hos frissan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: