tisdag

en skön dag med lagom värme att gå och småpyssla och tvätta någon maskin.
Affe och Ove är ute och målar, vädret är ju helt okey. Alex och Theo kom i em. då bakade vi mm
Theo ska resa sig upp hela tiden, upp och stå. Det blir många fall i golvet, för den stackaren
Idag kom mina saker till Toms....nose work, jisses vad spännande.
Ja, annars händer här inget, jag har så ont MEN, mycket bättre än i helgen ska ni tro. Har varit ute ett par gånger, det var underbart...
Jag hopas att allt är bra med er, nu ska jag ta en kvällsfika, Affe är ute med Tom och Alex och Theo körde hem.
 
Allt ska undersökas
 
Ok, här är en gata utanför en camping vid Medelhavet. Här är fik, barer, affärer med kläder, pain, frukt
 
Kompisar finns överallt
 
Jag hittar kaktusar, en kväll på hund rastgården.
 
Här sätter de ner cyklarna i bassängen när de tränar, vill väl ha motstånd
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: