Torsdag

Näää, vet ni vad. Inte har jag varit ute mycket idag. Satt 1 h i em och fikade. Jag fattar inte vart tiden blir av...hinner inte något
Men jag ska skärpa mig imorgon, sen blir det väl sämre väder
Jag gick med hunden idag och borstade honom, också vilket tog tid, eftersom det var längesedan
Jag ska stå ute och plantera om några blommor, sen kommer Irene och fikar på em
Jag har fått nytt bandage så jag går på hela foten nu, innan trampade jag ner på hälen, haha
Så här är allt bra och imorgon är det ju fredag, inte så dumt. Hoppas ni får en skön helg...

På vårdcentralen fick Annika ta hand om Theo, det tyckte han var kul...skruven som ligger där, hade jag i foten och den tog Mats ut när han opererade, han skruvade in den när han stelopererade foten och nu tog han den. Tyvärr kom en bild o jag kan inte ta bort den
Glöm inte tv-programet, Skolan

Kommentera här: