lördag i december

Nä fy, vad jag är dålig på att blogga, förlåt mig. Varje dag går så fort och jag är trött på kvällarna. Som ni vet är jag ju tokig när det är december. Jultokig som jag är, haha.
Idag var Karin, Alex och Theo här, vi hade julstök. Igår jobbade Affe och jag med att ta fram och ställa ut allt så vi fick ljus i huset. . Jag kan inte göra så mycket, så han får jobba på. Han drog slingorna runt huset också. Tyvärr tar jag inte mycket foto nu, men imorgon när allt är klart, ska jag gå och fotografera. Karin klädde min gran idag, Alex bakade och Theo busade. Ni ska tro han är rolig nu, jisses vad han babblar hela tiden, så tuff han är, haha
Han är som sin mor, tyvärr....alltså ingen jul nörd. Visserligen tittade han och log mot tomtarna och granen sneglade han bara på. Jag blev chockad, herregud vad är det för fel på honom, har hon hjärntvättat honom. Det är ju otroligt, det är det mest underbara som finns, JUL  tomtar ljus gran kulor glitter kyrkan änglar stjärnor  juldukar snögubbar .....................
Ok, jag ska börja jobba med honom imorgon eller när han kommer och lära honom varje dag, annars kan han glömma julklappar, haha
HAN KOMMER ATT ÄLSKA TOMTAR, när jag är klar med honom, det lovar jag, så det så.
 
På måndag kommer en Biståndshandläggare, från kommunen  som ska prata med mig eftersom jag nu inte kan klara mig själv. Blir bara sämre, men om det blir personlig assistent eller hemtjänst, vet jag inte. Det är på morgonen, frukost, påklädnad och tvätta mig, som är viktigast. Vi får se vad som händer.
Härom dagen var jag hos frissan, nu är jag ju fin till Theo fyller år, tänk nu blir han 1år. Ojojoj.
 
Haha, mina småtomtar och min servis.
 
Tack Alex för min tomtehund.
 
Oj, lite rött till jul, såklart
 
Lika lockig som hans mamma var.
Lite nya julsaker, som jag köpte hos Dennis blommor
 
Coolingen
 
Fina Rolf
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 monica:

fin blogg och kul att läsa.Titta gärna in på min

Svar: Tack så mycket. Ska såklart kolla din, vännen
agneta björk

Kommentera här: