LÖRDAG

Nu har vi haft kalas för Theo i två dagar, nu har de bara imorgon kvar. Måtte de ha ett eget hus nästa år, så de kan bjuda alla en dag. Blir ju jobbigt för den lille busen och föräldrarna.
Jag har så många foto, så jag bloggar både idag och imorgon.
Affe och jag sitter i soffan med Aladdin och gott rött vin. Vi ska se " Så mycket bättre " där de ska sjunga Ted Gärdestad, jag gillar hans låtar. Han sjöng så bra.
Det är så jäkla mörkt ute om dagarna, tur vi ljus i våra fönster.  Jag skulle träna inne ikväll med Tom, men han gitter inte, är så trött. Jag får vänta tills imorgon, haha. Jag fick en idé som jag vill prova, på honom.
På tal om idéer, så kom jag på något idag. Eftersom jag inte kan måla porslin längre, så har jag en annan idé nu. Jag skrev till min vän Ulla och frågade vad hon tyckte, jo hon gillade det jag kommit på. Men Affe blev nervös, vill inte ha mina alster framme, haha stackare
Det började med min sjukdom, jag var ju alltid så aktiv, måste ha något att göra, så jag började måla, korgar mm
efter något år tittade alla bort när jag frågade om de ville ha....
Sen började jag med smycken och porslin, alla tröttnade.
Men nu har jag något nytt, som jag har funderat på i många år, men aldrig provat.
Här kommer lite foto, kram
 
Farmor och Theo
 
 
 
Många roliga människor, men när han  blev trött, då kröp han till Karins trygga famn och vilade.
 
Den här stolen, blev favorit, den kan han även ligga i och mysa. Han fick den av Annika, Lasse och
Johanna. När Johanna var liten hade hon en som hon älskade.
 
Kolla in bilen som han fick av sin pappa, underbar
 
Jag tror att Annika gillar tårta
 
Det blir fler bilder imorgon, såklart
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: