torsdag

Idag är det lugnt, jag har bara ett misslyckat bak, bakom mig och en god middag som väntar.
Affe jobbar och Maggan är ute med Tom, senare i em. kommer Johanna och Annika.
Johanna ska hjälpa mig med att radera låtar på spotify, eller lära mig hur jag gör. Ni ska tro jag har många album, favoriter är ju dansband och ingen sjunger så härligt som homosexuella killar.. De har så underbara röster, Magnus Carlsson, Mathias Holmgren, Peter Jöback, mfl.  Barbardos är en favvo
Ännu en dag närmare julafton, sen är julen över, men jag har blivit så sugen på att göra egen sill och tänker gör det senare. Eftersom jag äter ägg o sill varje dag, så används det.
Alex har bytt Iphone, så jag har en sexa nu, eftersom Affe köpte den till mig av henne, lite stor att hålla,, men den tar bättre foto och behövs inte laddas så ofta,, som femman.
Men när Affe skulle lägga in min nya mail adress, raderade han mina anteckningar ca 50st. recept, namn, telenr, dagböcker mm. eftersom jag inte kan skriva med mina händer, använder jag iphonen. Min nya adress är
[email protected]
 
Affe malde två påsar, men får tyvärr göra det ännu en gång, till biskvier efter jul.
 
Snart blir det julmat, fast då hemma hos Annika och tomten
 
Då får jag njuta av denna by, så vacker
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: