Fredag

En fin dag, skönt att det är ljust ute nu, man får ju energi
Idag har Tom och jag varit ute med moppen , men det är såååå kallt.
Det är för att jag sitter stilla, Meeeen
Allt för hunden. Sen torkade jag golven, lagade middag, mm

Annika och Johanna kom med en makrill till mig. Den ska jag njuta av i helgen när Affe jobbar, han körde nu, skulle tanka också
Igår var vi i stan, jag hämtade mina nya läsglasögon, sen var vi på sjukhuset , jag var på provtagningen och Affe lämnade blod
Sen var jag på ögonbottenfotografering och Affe var i stan hos sin kiropraktikern
Ikväll kommer Alex och tar på mig pyjamasen, kan ju inte själv klä mig
Jag sitter i soffan och kollar repriser på 5- an.  sååå trött, men sen är det fika och kvällsrundan med Tom innan hon kommer. 


Johanna...






Theo och Rolf


Jag bakar bröd till oss varje vecka

Kommentera här: