fredagsmys

 
såhär blir det alltid när jag bloggar på datorn, bilden la sig ovanför texten, gissa om jag är irriterad....när jag inte kan flytta på den
 
Jag sitter redan i soffan för jag orkar inte göra nåt mera idag...
Är ju ensam både lördag och söndag då Affe jobbar 06-18, har väl tid då, hmmm
Jag ska göra pannkakor och frysa, så jag har färdiga, ska baka kärleksmums, vad i jisse namn ska jag ha till middag?
Hmmmm, färsk hel kyckling, sås, potatis och dansk rödkål, kan ju bli gott...sen har jag korv, till stroganoff och makaronstuvning....
OK, jag gör nog inte mycket av det jag har skrivit upp, men det känns bra att skriva det, haha
Idag köpte Alex middag till mig på bowlingen och kom hem med, fläskfile, vinsås, potatisgratäng, mm
Hoppas vädret blir lite varmare i helgen, när man ska gå ut med Tom...problem att jag inte kan dra upp blixtlås på jackan, sen får jag gå med foppa, tyvärr kan jag inte ta på mig skorna själv, så lite varmare
Ikväll är det tid för sprutan igen, jag tycker mig känna en liten förbättring, för två veckor sen kunde jag ju inte själv gå, men tyvärr är jag darrig och svag..ännu.
Visar gamla bilder, från datorn, tyvärr lägger jag inte över bilder så ofta
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rolf, Tom och Baloo
 
 
 
Några av mina älskade blommor
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: