Måndag

Det blev inget fredagsmys, tyvärr
Affe fick köra in mig på akuten, eftersom jag hade näsblod. Det var rejält med blod här hemma, jisses 
De tog emot oss direkt eftersom det blödde mycket. Efter en stund hade läkaren bränt ihop ett rejält hål och stoppat upp nån smal slamsa med olja och antibiotika 
Den skulle sitta kvar till söndag, då jag fick återbesök 10.30
Lördagen gick jättefort, Alex, Theo och Karin var här
Affe jobbade och Annika var på hundkurs 
Karin kom med överraskning till mig, två vackra tröjor ska ni tro, tar foto senare. 
På söndagen körde Karin mig till akuten, där läkaren tog ut det från näsan, allt var inte riktigt bra, utan han fick, etsa på hålet lite
Sen ville de ta nya prover eftersom Hb är 83
Jag ska kanske ska få en påse blod, så jag blir bättre
Nu ska vi äta lasagne och sen kolla på Beck


Theo



Såklart bar han hos Karin hela dan, haha

Kommentera här: