Onsdag

Jisses, vad dagarna går fort. Ikväll kom Karin och gav mig tre tröjor, denna underbara människan. Min allra bästa vän, i helgen ska vi träffas igen, längtar.
Ikväll är det Mästerkocken, på tv.
Nu är alla foto från dopet skickat till framkallning, tänk så bra allt gick på dopet, skönt att det är över nu
Ja, idag gratulerar jag Alexandra på hennes namnsdag: Grattis Alex 🍰😃
Jag har tagit tre sprutor av den nya medicinen men vill sååå gärna bli bättre 
Jag har börjat gå en liten runda , 5 minuter med Tom
Haha kan väl inte bygga upp några muskler men det är skönt att va ute
Fidde går ett par timmar varje dag med honom, Tom är så nöjd
Affe sover för han jobbar natt denna veckan


Vackra från Cassel, den blå har jag fått i vit också som jag hade på dopet hon är så snäll, lilla Karin


Här är morfar med lillen


Ute med Tom


Här sjunger pappa....tror att Theo gillar det, haha


Allra sötaste

Kommentera här: