Söndag

En underbar em med Karin, vi var på Blomsterlandet, Arken zoo, hon var på Stadium, när  jag vilade i bilen
När vi kom hem åt vi middag...
Nu sitter jag i soffan och njuter av mina tulpaner på bordet, och har mina nya byxor från Stadium på mig 
Vilken dag det har varit. Den största händelsen  var ju att Theo låg på golvet på sin älskade Ullbädd från Anders ...
han låg på magen och rullade över på rygg för första ggr.   JIPPI
Sen kom Karin och hade mys med Theo
en timme när vi satt och pratade, innan vi körde för att shoppa
Affe har haft Doris på jobb hela dan, här är såååå fint och rent på golvet HEJ DÅ
alla hundhår, helt underbart
Att den heter Doris det är från filmen Nemo
Laddningsstationen heter Nemo och dammsugaren Doris. I filmen irrar hon runt som dammsugaren sen går hon till Nemo och vilar, haha
Nästa vecka ska jag hämta mina glasögon och på provtagningen 
sortera kläder, sätta om blommor och baka bröd
Bakar 4 st bröd i veckan, jättegott


Johanna och Tom



Annika fikar


Nybadad


Pussen


Oj, vad karlar kan babbla


Mina blommor


Nya kläder

Kommentera här: