Måndag

Hallå...jag är inte alls på humör om dagarna, men jag kan iallafall
Blogga ibland
Allt går väldigt trögt här hemma med värken svårigheter att gå
att inte varit i skogen på ett par veckor sååå slut på detta klagomål, haha
Men jag klarar mig såklart, går inte att deppa ihop, där finns de som mår mycket sämre
Denna veckan jobbar Affe natt, så vi får se hur det går, jag har själv kunnat gå upp på nätterna denna veckan utan hans hjälp
Den stackaren har fortfarande ont, men har två behandlingar kvar denna veckan
I helgen var Karin här och piggade upp mig, vi pratade och kollade skidor och idag kom Fidde, tog ut hunden i skogen 1,5 h. ja Rolf var ju också med.
Jag har haft en stor laxfile på 1,4 kg i ugnen      jisses vad lax är gott, mmmm
På onsdag börjar Kockarnas kamp... Äntligen
Jag längtar tills imorgon då Carro Alex, Theo och Faye kommer och hälsar på


Lille pågen...


Fidde med många hundar, haha


Julen promenerar sakta ut....


Hur i jisse namn hamnade Baloo här, haha


Lille söte Theo....mys i ullbädden såklart

Kommentera här: