Onsdag

Nu har Affe jobbat sina fm. Lika trötta båda två halv fem när han klär mig
Nu jobbar han natt i helgen
Idag har jag varit lite värkig, men lyckades baka några havreflarn .....
Sen kom Alex, hade köpt potatis och ägg hos bonden till mig, jippi
Ikväll är det kockarna och Blood and oil
Men jag får spela in b.a.o. Det är sent...
Det är mörkt och trist här hemma nu när julen är ute.
Men man får väl försöka pigga upp huset och sig själv 
Det är mycket lätt att slöa till med alla dessa böcker jag lyssnar på
Ok, innan 11-12 kan jag inte göra nåt p.g.a. min värk, men sen kan jag gå bättre  på em. och vill göra saker, men allt tar sån tid, haha.  måste ha tålamod....svårt, men..............


Mitt barnbarn Johanna, min idol, såååå snyggt❤️❤️❤️


Här ligger Rolf hos Theo och myser




Puss, puss


Här klipper Annika håret under tassarna och klorna, på min pälskling


Mys hos pappa...

Kommentera här: