Tisdag

Nya läsglasögon med lite ner styrka....
och Affe på behandling hos kiropraktiker
Sen fikade vi på ett kondis, jättemysigt
Affe gick och köpte två skjortor, det gick snabbt, haha, sen körde vi hem, när han  också hade fikat. 
Låg en timme, när jag kom hem,  helt slut, sen var Affe på Ica, blev många middagar i frysen....
Vid tre tiden kom arbetsterapeuten med min rullstol så de kan köra runt med mig där ute, nu när jag är så svag
Men när hon hade kört och jag hade ätit middag, var jag taggad att själv gå ut med hunden..... ok halsband koppel foppatofflor ( kan inte ta på mig skorna själv) och en jacka..... ut i luften och Tom tittade flera ggr på mig .... är det bra, matte?
JAAA, inte blev det lång runda på mina darriga ben...., men, en runda
JAG ÄR SÅ LYCKLIG


Min Tom



Fikan, tjejen delade mackan till mig



Mysigt 


Fin va.... dynan har jag inne


Middagar

Kommentarer:

1 Karin:

Så fin rullstolen är!!! Nu kommer det bli härliga promenader framöver☀️😘❤️

Svar: Jaaaa, underbart❤️❤️❤️
happyhund

Kommentera här: