fredagsmys

Jag köpte riktig vit honung som jag älskar
 
Theo lyssnar på Karin, innan såg jag att han höll i papper och hon sa...torka dig om munnen och det
gjorde han så fint....
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas det bli ännu en spännande match ikväll.....
Igår var Alex, Theo och Karin här och hälsade på mig på kvällen. Johanna var här på em. och bakade semesterkakor till husbilen.
Hon är guld värd när hon kommer och hjälper mig, hon börjar inte förrän den 18-e augusti i skolan, såååå
Idag var Affe och jag i byn på marknad, där var inte mycket, haha. Vi åt glass och visade Theo karusellerna, när de snurrade runt med alla barn...det tar något år innan han sitter där, I hope
Såklart köpte jag en stor ballong till honom som han gillade.
Imorgon är jag och Alex i Ovesholm och njuter av Diggiloo, så då bloggar inte jag. Jag hoppas vi inte får massor av regn.....
Affe packade ut i husbilen idag, han tog ledigt för han jobbar imorgon...
Bara så ni vet det: jag har tippat vinst till Tyskland imorgon och vinst till mitt Island på söndag, håll nu tummarna.
 
Måste ju hålla i den så den inte försvinner
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: