Söndag

Hahaha, de sade i radio Kristianstad, att husbils köpen ökat 30%
Ok, hoppas att de köper större bil än vår och att någon inte är handikappad. Man behöver mycket hjälp av den andre när man är handikappad
Allt i en husbil är: nere på golvet eller uppe i taket, väldigt trångt att försöka klä sig.....
Vi är ju i värmen, utomlands, så vi har inte så stora problem eftersom vi äter mm ute, blir inte trångt då
Tom älskar husbilen, haha
En dag öppnade jag kylen, som är i knähöjd, stod o kollade vad jag skulle ha till frukost
Då kom Tom in.... stack snabbt in huvudet och tog min kycklingfilé som jag sparar till lunch.
Han tuggade förnöjt och såg på mig med kärlek i ögonen...sen slickade han min hand, tackade och gick ut
Jag var bara stum.. ok, livet inne i vår husbil ser ut som ett minfält eftersom jag inte når upp till något ovanskåp, så står allt framme på bordet, tur vi inte är inne, haha
Tyvärr kan jag inte skicka bilder för här är dålig mottagning
Vi köper nåt kort för 23€ så vi kan vara ute på nätet, en vecka, vi läser ju K- bladet varje dag. Så vi vet vad som händer
Nu kör vi vidare imorgon. Det är jättevarmt.

Kommentera här: