Torsdag i Vias plage

Efter ett par dagars blåst, är jag trött på det..
Vi får väl köra in i landet, blåser ju värst vid havet och det är vi nära.....väldigt nära
Men Tom trivs, det är inte så varmt, bara runt 27C mer lagom, hade vari skönt utan blåsten
Eftersom jag skriver så ska jag erkänna att Affe har kommit på detta men foto klarar jag nog inte
Jag försöker när jag har skickat detta
Tyvärr så blir det inte många foton av Theo, jag saknar min lille Bobo. Jag kallar honom Bobo för han är helt tokig i Babblarna
Jag hittade dem på youtube så de fick dansa i paddan för honom om han var ledsen, det hände sällan för han är ett lyckligt barn så jag visar dem ändå, oj..vad han blir glad....
Min nacke har blivit värre i blåsten men på nätterna sover jag på ullbädden så jag kan slappna av...gött
Här är mysigt med palmer överallt, bara det slutar blåsa, så jag kan va ute mera
Vi äter gott, frukten och grönsakerna är underbar. Kram

Kommentera här: