Måndag

En härlig dag, fast ingen sol, tyvärr...
Lagat mat och satt blomskott mm
Nu känns det som tidig vår, haha
Köper nog sex stycken penséer på fredag . Förr köpte Annika och jag billiga penséer i storpack som vi delade på i alla vackra färger, nu köper vi, hos Dennis blommor som är bättre kvalitet 
vi köper bara vars sex st.  Behöver inte flera, det räcker
På fredag ska jag till Irene, så det blir en blomma till henne, eftersom vi inte träffas så ofta nu...
I em gick jag längre med Tom än jag brukar för Affe tog på mig skor.
Jag kan ju inte själv, utan får ju gå i Foppa tofflor  som inte känns så bra men jag  kan inte gå utan skor, haha
Affe har tagit ledigt hela veckan.., så idag tvättade han bilen, kan bara hoppas att fönsterna också blir tvättade, vem vet


Detta bjöd han på idag...


Hit men inte längre kom jag med moppen igår, den orkade inte in i garaget så urladdad den var
Jag kan ju inte ta i eller ur kontakter så jag kan inte ladda den


Hälsoblomma och Pelargonia


Hmmmm


Pågen 

Kommentera här: