onsdag

Sitter och fikar, ser på tv. Mörkt ute...lite ruggigt väder, tycker jag. Jag bloggar på datorn ikväll, så det blir inga nya foton, dem sparar jag till en annan gång.
På fredag ska Tom till hunddagiset och bli badad, borstad. Jag fattar inte att han kan ha päls kvar när han fäller som han gör.  Hår överallt, tack gode  gud för vår lilla Doris....det bästa köp, på länge.
Denna veckan, jobbar Affe torsdag, fredag, lördag och söndag, fm. Helgen 06-18..
Haha, sitter och funderar, men har inget att skriva om.  Tråkigt att skriva om mina krämpor......
Ni ska tro att det är lite vår ute, jag blev så lycklig  när fåglarna sjöng för mig därute, tänk kl. fem i morse, så underbart. Jag tar piller och lägger mig igen, jag har så bra böcker att lyssna på, oj oj spännande
Jag väntar  på Mästerkockarna, ikväll. Men nu är det Zlatan också  ikväll, även damfotboll....
 
 
 
Bästa pappan
 
 
 
Här har vi Johanna, när kompisen färgat hennes hår, coolt
 
 
 
Träning vid havet..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: