Tisdag

Idag var jag hos John på Ortopedtekniskan, jag kan inte ta på mig skor själv. Så när Affe jobbar eller sover går  jag ju med Foppatofflor som skaver på mina tår
Där hände inget idag men om två veckor ska vi försöka något ....
Affe jobbar natt hela denna veckan, jag gör iordning bland mina blommor och städar i fönsterkarmarna, jag älskar att gå och plocka med saker, lägga undan eller plocka fram
Snart är det påsk men iår blir det inget här, som jag grät ifjol när jag inte kunde ta bort fjädrarna från min hassel. 
Men där är så mycket att titta på i andras trädgårdar, och Annika kommer med penséer i påsk till mig....som ska stå vid ytterdörren
På Happys grav i trädgården är där några vårlökar som lyser upp i vackra färger, ska ta foto imorgon.
Ikväll på tv ska jag se Parnevik och Badhotellet, sen lägger jag mig, tog extra tabletter för jag har ont och igår mådde jag mycket bättre, då blev det inga extra, det är så olika varje dag



Hos John på CSK


Godingen


En dag på Eko, med Alex, Fidde och Theo



Hundar....


Fina...


Theo 

Kommentera här: