Söndag

JAA, vilken sommarvärme..
Den som tål värmen bäst är Tom, med sin skyddande päls. Han är lika pigg, men jag trivs en timme i solen, sen räcker det.
Denna helgen har gått så snabbt, nu är det måndag imorgon 
Affe klär mig halv fem på morgonen denna veckan för han jobbar fm
Vi har bara varit  hemma i helgen, det är skönt. Karin var här igår kväll, vi myste med vitlöksbröd och frågesport 
Det är röngen på nacke och fötter i Hässleholm, denna veckan
Sen ska Karin och jag snart köpa uteväxter, jättekul
Alex och Theo kanske följer med, de har sååå stor balkong...
Jag ska köpa, krukor med bär till Theo som han kan äta, nu har han börjat med smakportioner, så en stavmixer behövs nu...
Jag ska ha örter här ute, såklart och högt gräs i två stora krukor
Sådde persilja i en kruka inne som jag klipper över maten varje dag
Herregud, jag sitter och halvsover i soffan, trött
Det blir rabarberpaj och vaniljvisp ikväll, tack vare Mia och Jörgen som kom med rabarber till mig och imorgon gör jag kräm på några som jag sparade, Ojojoj sååå gott



På deras balkong...


Vår altan utan växter


Alex och Theo kom i em




Lite hundparty


Tom och blommor, haha
när han springer sååå råkar en blomma hamna i munnen som han spottar ut längre fram, haha


Alex har lite jobb nu, han bara rullar omkring nu, inte ligger han kvar där man lägger honom


Men Frosty ligger kvar, inte många knop utom när vi ska gå ut, då hoppar han runt och skäller, biter i koppel, haha


Kommentera här: