1-advent

Hoppas alla har en mysig dag och har tänt första ljuset.
Jag har bara mitt luciatåg uppe i köksfönstret, men jag får ta det lugnt i år. Annars är ju granen, ljusen, stjärnorna och adventljusstakarna uppe vid denna tiden. De som har roligt åt detta är mina goa grannar, haha
Nu har de köpt en vacker julgran, som står ute, så jag kan njuta av den, tack.
Ove och Affe har jobbat i vardagsrummet, hela dagen. Alex och jag var i byn i em. jag var på Dennis blommor jisses vad det blev  dyrt, men där var såååååååååå mycket fint. Alex handlade på Ica.
När vi kom hem, gick vi ut en runda i solen, jätteskönt. Sen var det äntligen hästhoppning på tv.
Affe håller på att koppla tv-n, så ikväll blir det äntligen soffan, har ju börjat att få liggsår, av att ligga i sängen, haha
 
I fredags var jag hos Annika och igår hos min mor, så nu är jag trött, men det var en rolig helg
 

Hos Annika i köket med Baloo
 
Deras vackra julby
 
 
Mys
 
Johanna
 
Tv hos mor
 
Den funkade
 
Idag var det härlig sol ute
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: