en kall tisdag

Idag har vi 6 minus, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Men jag har min dagmatte som kommer varje fm. och går med Tom, hon är guld värd.
Jag diskar om dagarna, inte lätt utan diskmaskin, som gick sönder. Nu köper vi en ny idag och kopplar in den i helgen.
Idag måste jag borsta hunden, tänker göra det varje dag, men idag händer det, haha. Om en månad är det julbad och  genomborstning, måste vara fin till jul. Så han också kan njuta i jul.
Igår lagade jag köttfärslimpa, som jag har ett par dagar.
 
Oj, vad härligt väder det blev idag, också. Jag borstade hunden och gick ut med honom, innan lunchen. Nu har vi ätit och jag kollar på netflix, måste sluta med detta, har redan sett 10  avsnitt på " The Crown"
Jag hinner inte med nåt annat, haha tur jag inte kan jobba, då hade jag aldrig kunnat ha det eller Storytel.
Jag ska beställa från Apotea idag, alltid något man behöver. Jag beställer även min medicin där och Apo-dosen tar Mia hand om. Det är skönt att slippa gå till Åhus apotek.
 
När vi ska gå, måste han sträcka på sig.
 
Lite träning och lek.
 
En skön promenad, jag går med och tränar varje dag, tyvärr är jag fortfarande så svag.
 
Affes gunghäst, hittade vi på vinden, nån ville måla den vit, men Affe och jag vägrade, tyckte det var synd om hästen.
 
Nu har denna maskinen gjort sitt, dags för en ny
 
Denna underbara ljung, fick jag av Karin, helt underbar, eller hur
 
Ibland kommer Frosty och hälsar på Tom
 
Rolf kommer såklart också
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: