En solig TORSDAG

Vilket underbart väder det har varit idag i Åhus.....................här är vårt lilla gulliga hus...................
 
 
 
Så kul att fota när solen skiner, Affe och jag var ute och gick en runda, innan han skulle köra till jobb.
Då hade han varit på Ica och jag på vårdcentralen, för omläggning av foten. Jag var hos John på
Ortopedtekniskan igår, så han gjorde om mina skor, nu trampar jag inte på såret, härligt att inte ha ont när jag
går, underbart...... ..Nu använder jag dem inne så det blir lite varmt, men han har gjort avtryck till
inneskor, typ sandaler

 
Väggen bakom bokhyllan, ska rivas...........
 
Här var min Atelje där jag satt och målade porslin...........
 
myyys.........
 
Johanna, jag och hundarna, pratar med Annika som städar............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: