lördag

Idag har här varit fullt ös, Affe och Ove har rivit väggen i vardagsrummet. Nu kunde jag se där den nya matgruppen ska stå. Golvlampan, gardinerna, mattan, mm
 
Igår var Alex, Fidde och Theo här på kvällen, vi åt Tacos, drack gott vin mm
Senare somnade Theo, men vaknade när hundarna skällde. Ni ska tro han var igång hela kvällen, jisses vad han hade kul, han var så lycklig över att vara medelpunkten. Vi såg såklart fotbollen, där, tyvärr Sverige förlorade.
 
Jag hittade foto nu från lite av varje, men det är rörigt här hemma som vanligt. Ibland undrar jag varför ni är så snälla och följer mig, jag har varit inne på andra bloggar, de har så vackra foto, de lägger ut. Jag tänker ibland  att jag ska plocka undan, ta fina foto och visa. Men då är det inte jag. Hmmm
 
Här är mina underbara döttrar, de är allra bäst och kommer och ringer ofta, dessa fina töser, minsta
barnbarnet sitter med också
 
När Johanna tog upp Tom i sitt knä, så slappnade han av  somnade. Han är så trygg med henne.
Hon är mycket duktig med hund.
 
 
 
Efter, Affes hade dammsugit så torkade Annika golvet när Johanna var ute med Tom. Sen lade Annika
nytt förband på foten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: