Onsdag kväll arga snickaren

Affe jobbar natt och sover på dagen och kvällen innan han kör, så här är så tyst.
Visserligen kom Alex och Theo i em. då blev här lite liv inne, han kan hålla låda, haha
Jag har gjort och lagat ca 25st biffar idag, kan ju inte rulla små köttbullar, med dessa jäkla händerna  men smaken är där. Till dem lagade jag en god sås, Affe skalade potatis o morötter, sen åt vi. Theo gillar det.
Fidde kom från jobbet med bussen, sen körde de. Jag sitter i soffan och ser på tv som vanligt
Men idag har jag varit ute med moppen, första gången sen jag föll. Nu ska ni tro att det blir bättre, bara jag tar det lugnt, hmmmm
 
Theo är sugen på julbak, så det är bara att sätta igång.
 
Sitter i renoverings-röran, På måndag kommer målaren, jippi
 
Anita och frallan visar give me five, haha
 
Vad sysslar du med mamma ? undrar Theo
 
Mor kollar blodtrycket, när jag hälsar på, haha behövs nog.
Anita kommer med ägg till mig, när jag hälsar på mor. Jättesnällt, hon är så bra, en klippa
 
Här har vi pappa och son, när de leker.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: