torsdag

Hej, vinter, säger vi och suckar, när alla barn skrattar och är lyckliga över snön. Tyvärr regnade det mesta bort här, som vanligt. Men ett par barn hann bygga en stor snögubbe.
Alex, Fidde, Theo och hundarna var såklart på pulkabacken.  Jag kan inte gå, det är så svårt, får stanna inne.
Alex och jag bakade igår, så jag är trött idag. Vi bakade småbröd och frallor, det gick jättebra, Theo tycker det är så kul.
 
Haha, frallorna är slut och några småbröd kvar.  (inte min skull)
Hur charmig får man vara, va
 
Här letar han efter en bakform, haha
 
Visar receptet så det blir rätt mängd
 
Han är så snäll och nöjd med att titta på oss
 
Ibland gör det ont i tänderna.
 
Detta njuter jag av på kvällarna. Det är så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: