En regnig dag

Vilken dag, ikväll är jag trött.........Nu tänker jag bli frisk, ska bara lära mig gå i trappan, så jag kommer ut med hunden.
Annika kom i morse, med kalops till mig, jisses vad jag blir bortskämd. Nu skäms jag och måste klara mig själv.
Måste laga mat, baka bröd och kakor, så allt blir som vanligt. Jag får ångest, när jag inte gör något, får väl  börja med något lätt.
Ja, lätt var det inte idag, när taxin hämtade mig på CSK i stan, kör till Gärds-Köpinge och lämnar en, tillbaka till stan, hämtar en och kör oss till Åhus. Istället för att plocka upp oss tre i stan, lämna i G-K sen Åhus. Jisses.....
Men på CSK var allt bra med mig, 8st. stod i det lilla rummet och jag låg på britsen. Foten var bra, men ett mellanben under foten hade ramlat ner. Aldrig en operation till, sa jag.
Nej, vi ska göra om uteskorna och göra inneskor, som jag aldrig har haft.......två omläggningar i veckan, så ska det nog bli bra
 
Mycket att packa.............
 
Mia var i Ullared och Köpte duplo till mig att ha här hemma till Theo, tack snälla Mia.
 
 
hahaha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: