Fredag

Äntligen fredag och solen skiner, hoppas att alla har tid att var ute och njuta. Jag tänker köra ut med min moppe i alla fall, hoppas att det inte regnar båda dagarna.
Alex och Theo var här i em. efter hans bad hade vi mys. Jag hade köpt en gåvagn till honom, den gillade han. Sen sov han en timme efter maten, innan de körde. Nu ska Affe och jag ha Lövbiff, pommes mm  ska bli gott...
Ikväll är det fotboll, glöm inte det.............
Jag har inte ont i min höft och jag går lite längre sträcker nu, snart blir det skogen med Tom, men jag börjar med moppen.
 
Johanna, jobbar med att få Tom över hinder. Men hon kommer att klara det, så duktig som
hon är. Hon har sådan fin lydnad på honom och det med positiv förstärkning.
 
Hahaha, skrattar Tom
 
 
 
Nybadad skön kille och tjej...
 
 
LAMPA, är det senaste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: