Lördag

Idag har här varit fullt ös
Affe har frostat av frysen och tvättat bil
Alex, jag och Theo höll på med vårt
Karin kom och hade lagat middagar till mig och Theo. Vi är såååå bortskämda. Hon somnade Theo, Alex gick med hundarna när vi hade ätit.
Sen gångtränade jag, med Karin och började gå själv i vardagsrummet, inte så rädd längre
Efter det gick vi ner för trappen och jag satt i soffan där ute, ja alla var såklart ute, men jag var minsann rädd när vi gick ner för trappen ska ni tro
Tänkte.... ja där låg jag.....när jag såg plattorna, hemsk upplevelse
In igen var inga problem inte rädd
Efter det blev mitt hår tvättat, jisses vad skönt
Men sen var jag trött...... alla körde hem och jag lyssnade på bok
Men imorgon ska jag sitta på min plats i köket o äta frukost, inte i vardagsrummet

Kommentera här: