Söndag

Hejsan, hoppas allt är bra med er, trots att det är måndag imorgon................
Denna helgen har ju varit regn, blåst och sol. Jag var ute med min moppe igår. Jättekallt och jättekul...
Sitter ju på ullpläd  så jag är varm om gumpen, men kyligt annars på kroppen. Så nu åker mina vinterkläder fram.
Idag gjorde jag en rabarberpaj och hade vaniljvisp till, det var gott, Karin, Alex och Theo åt också. Affe var inte hemma.
Men en dag köpte han fiberanslutning från Comhem. Så nu sitter jag och letar efter alla tv kanaler. Jisses...
Nästa vecka jobbar Affe kväll, sen blir det två veckor fm. igen innan allt blir som vanligt.
Jag vågade inte ta min fredagsspruta, när jag nu tar antibiotika, men jag ska ringa imorgon och fråga. Jag ska även ringa till frissan...ska bli skönt att klippa av håret, som jag inte kan sköta.
Snart är det Parlamentet och Halvvägs till himlen, härligt...love it   Ser att det är Johan Falk, ikväll. Men de har jag såklart redan sett, såååå bra.
 
Ute en lång sväng...
 
Här har de satt gas och broms pedaler till mig   Lite små och svåra att hitta, men jag lär mig och han
målade lite gul färg på dem
 
Här sorterar de Theos kläder
 
Att läsa och titta i böcker, älskar alla barn.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: