Fredag

Nu är det snart helg o allt funkar bra här hemma, det är Alex som kommer flera ggr om dagen. Hade hon jobbat så hade jag behövt hemtjänst så tack gode Gud att hon är mamma ledig.....
Jag har fortfarande inte sett någon ramp så jag kan komma ut, tråkigt
Jag ska snart ringa till dem för Annika ringde igår, men de har ju telefontid
Hade varit kul att komma ut lite i helgen
Jag klarar mig bättre inne nu med gåstolen, gillar inte alls rullstolen
Tom ligger uppe i sängen hos mig varje dag. Varje kväll sitter jag i fåtöljen och ser tv så nu får Affe ha min plats i soffan
Han har laddat min dator så ikväll blir det tv och dator
Jag har ett litet avlastningsbord från Ikea som jag har saker på o kaffe när vi fikar
Igår hade vi glassbåtar till kaffet, jag låg i sängen o hörde glassbilen, skrek till Affe att den kom nu med båtar till kaffet, jisses vad gott det var

Kommentera här: