Fredag

Härlig dag, sååå underbart skönt, ute. Affe jobbar i em o kväll sen åker han till Mallis, men det är ju lika skönt här.
Igår invigde jag min Ken, bakade rulltårta, när den var i ugnen så kom Annika, tog ut den, på med sylt o rullade ihop den. Gott till kaffet.....
Att gå med hunden, tar inte lång tid, dessa dagar för det är inga långa rundor i denna värmen.
Jag skrattar sååååå när jag ser "Skolan" på tv. Älskar alla Hahaha
I måndags spelade de in " Halv åtta hos mig" hemma hos den förste deltagaren i Åhus, de var och handlade på Ica...
Annars vet jag inte vad som händer, är ju aldrig i byn. Får väl skärpa mig när moppen är klar
Annika brukar säga till mig att köra till byn, hmmmm
Idag firar jag, Karin och Mia som fyller år ❤️ GRATTIS ❤️

Hundträning med Johanna...

Tänk att det ska vara sååå svårt för mig att blogga på iphonen, haha

Kommentera här: