måndag på babysim

Idag var vi på babysim, jättekul...efter fikade vi och hade mysigt.
Innan dess var jag på vårdcentralen, där de tog stygnen på min fot. Nu är allt bra...
Vi hade chili con carne idag, också. Affe tvättade bilen idag, vädret är ju underbart...
Alex torkade golvet och städade kylskåpet i em för Theo sov i 2 timmar.
Sen körde de hem för hon skulle träna, då kom Karin efter sitt jobb, hon sydde in två par byxor till mig, som jag kan ha på mig i denna värmen.
Min älskade Tom är i skolan med Johanna, Annika är ju instruktör i Rallymix, det ska Johanna lära honom, så spännande.  Han är väl dödstrött när de lämnar honom. Men jag är också trött, det blev en lång dag med mycket aktiviteter. Vi somnar nog tidigt..........................
 
Jättekul............
 
Så mysigt............
 
Testade denna bassängen där de roliga sakerna fanns, kul att stå i vattnet
 
Spännande..........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: