Onsdag

Tack alla snälla för era hälsningar
Jag mår bättre nu
Det var i måndags då olyckan hände sån vanligt ska jag hålla på...
Hundarna var inne o jag skulle gå på baksidan o fika
Skulle BARA plocka undan lite på framsidan o låsa
Och så dök jag ner i plattorna på vänstersidan rullade runt på ryggen och kallade påhjälp
Lisbet, Danieloch Mia kom, ringde ambulans och Annika
Fan fan fan fan
Vill inte men åkte iväg. Jag kom in o blev röntgad och upp på kirurgen
Väntade........... sen operation
När jag vaknade hade jag fått en ny höft, ok det är bara ett träna så jag kommer hen
Snart ska jag upp och gå, spännande
Ligger på en 4- sal med tre gubbar som inte är pigga, tyvärr
Men här är väl nån patient att prata med... Maten är kass men jag äter för annars orkar jag inte
På nätterna håller gubbarna på, snackar går upp frågar var de är mm
Jag tog insomningstabletter jisses vad skönt
jag saknar er på Mallis, alla som hört av sig, hundarna, men som tur är finns Annika, Lasse och Johanna hemma....Annika är så duktig och ordnar allt som vanligt
De andra badar och solar, på en go semester jag har fått lite bilder.....

Förlåt det blev olika bilder
Hörs en annan dag......trött

Kommentera här: