Söndag

JAG har spotify, det har Karin fixat till mig. Men med den kom en svår ångest tyvärr
Storytel eller Spotify. Storytel, Såotify osv
Vad ska jag välja, kan ju inte klara av båda samtidigt......
Det började med Vikingarna på tv iförra lördagen och Magnus Carlsson mfl
Igår kväll
Nu vill jag lyssna på dansband, men att stå och leta bland alla cd-skivorna, herregud det gitter jag inte, då kom jag på att spotify finns men tänkte att det är väl dyrt....
Då kom Karin och installerade och visade så nu lyssnar jag, gratis, är så lycklig, tänk....både lyssna på bok och musik, härligt
Igår var jag och tjejerna på bio och letade efter Doris familj...
Innan den började, tog jag en fika, sen var Alex och jag på Cassel, där hon köpte kläder till mig, det är där Karin handlar också ....
I em bakade vi....alltsåKarin, Alex och jag, rulltårta, sen lagade Karin, kantarellstuvning, lade på franskbröd och in i ugnen
Jag lagade chili con carne till middag
Sen körde Karin hem och jag gick med hunden, de andra gick på fotboll, då Fidde spelar
Nu har jag druckit kaffe och sitter i soffan och somnar
Imorgon bitti, blir det vårdcentralen, där Sessan ska ta stygnen, äntligen

Kommentera här: