Torsdag

Idag har man ju en kväll med bra tv, härligt
Halv åtta med mat, Lyxfällan och Skolan, på samma gång Per på 7-an, sen sista boken med Jonas Moström
Sen somnar jag tills Affe kommer 22.30 och klär mig till natten
Imorgon är det fredag och sprutan.
Jag önskar av hela mitt hjärta, att Affe kan handla imorgon
Jag döööör om jag inte får laga chili con carne..... såååå sugen men har inget hemma.....
Idag hade vi stekt rödspätta, alltså det var också gott men jag blir inte mätt direkt.....
Jag var på vårdcentralen hos diabetessköterskan idag såååå tråkigt, tack älskade flickor för att ni kör mig så jag slipper taxi, har ju så ont i nacken
Jisses så varmt det var i em när Tom och jag var i skogen, vi drack vatten när vi kom hem
Sen satte jag om min sista blomma ( tror jag )
Men det är ju till att passa på när man kan göra det ute för jag spiller så mycket, tyvärr
Imorgon får jag damma lite här inne, så jag jobbar lite, hmmm
På lördag em ska jag hjälpa " Doris " att hitta sin familj, det blir vi fyra tjejer, Johanna, Annika, Alex och jag

Kommentera här: