Lördag

En fruktansvärd dag att blogga på när detta hemska har hänt i Stockholm 

Man är chockad men livet går vidare trots allt men jag tänker på det hela tiden och tårarna rinner när detta hemska visas i tv
Jag beundrar alla poliser som hjälper alla
De är beundransvärda 

Köpte en vacker majblomma igår, av en söt tjej.


På fm igår var Maggan här och hjälpte mig med Theo, som var lite sjuk. Jisses vad jag skrattade......
Hon skulle sätta på honom en handduk som haklapp o jag visste ju att det inte gick


Sen gick det bra såklart men han vet vad han vill, haha Han var så underbar hela tiden, tack Maggan, som hjälpte till❤



Detta är bilder av Lilleskog, utanför Ystad

Min älskade plats som ung, cyklade ofta hit.
Bilderna har en Unni tagit, en kär vän som bor i Ystad.

Kommentarer:

1 norrbotten emmish:

Fin majblomman var i år =)

Svar: Ja, visst är den vacker ❤
agneta björk

Kommentera här: