Lördag

Man njuter ute nu om dagarna, så skönt

Igår gick halva dagen, för att jag
Skulle till CSK och prova skor på ortopedtekniskan.
Jag åkte färdtjänst och hade med en från hemtjänst , kallas ledsagare
Jag har 4 timmar i månaden och det kostar inte mig något
Blir väl till stan, nästa gång om vädret ska bli så här bra






Vet inte varför Affe smög in men tro inte att han var med. Någon gång får han slippa

Såklart fikade vi och jag åt min
vanliga ägg o sill


Alex och Theo hälsade på en stund på em

Vi var såklart ute i trädgården, Theo älskar att vara ute, men vi fick ett problem
Den busen försvann på en sekund o när vi hittade honom, stod han o öppnade grinden HERREGUD....när Alex kallade på honom, skrattade han o sprang så fort han kunde.....


När de körde tog jag ut moppen och körde en liten runda, men det var kallt



Fåglar är kul, ni ska tro här är många tranor

Min uv från Falu gruva följer jag varje dag, de två ungarna är stora nu


Theo letar i kakboken, efter något som mamma kan baka...

När alla har åkt, kastar Tom sig på golvet och somnar
Det blev en rulltårta, tack

Kommentera här: