Onsdsg

Så har halva veckan snart gått. Det är kallt där det blåser, men jätteskönt

I solen. Jag har haft så kul idag med Maggan, som kom och gratta mig.
Jag fick en vacker väska som hon har sytt och en till mobilen
Sååå fina, hon säljer på Åhus gatuloppis den 7-e maj, liksom jag, ska hon också sälja. Jag ska stå i garaget med
Alex och Annika.



Underbara väskor, eller hur.

Vi drack kaffe och åt, rabarberpaj med vaniljvisp. Ni vet att jag älskar det men....
50kr/kg hos bonden, det sved men jisses så gott det var.


Väl värt det flera gånger om, haha

Ska såklart ha det ikväll också

När vi hade fikat satt vi och pratade och innan hon gick hem, tog hon med Tom på en lång runda, så nu är han trött. Det blir ingen träning med honom ikväll



Jag tränar Nosework med honom

Jag har gjort en enkel bana, tills Affe har gjort banan klar.
Man sätter en burk med en doft, han ska lukta efter doften o markera när han hittar den.

Igår var vi på Ortopedtekniskan och provade ut en krage som jag ska ha på mig i husbilen, när vi kör på semester

Det tar ju tre dagar ner till värmen och fyra hem, då vi som vanligt ska till Orkidé garten

Kommentera här: